Anti acne, czyli trądzikowi mówimy STOP

Drogie czytelniczki!

Nie bez kozery trądzik określany jest mianem choroby XXI wieku. Rzeczywiście, szczególnie w okresie dojrzewania, mało kogo oszczędza. Niezależnie od jej postaci, czy dotyka nas szczątkowo, czy też bombarduje naszą skórę, jest prawdziwą zmorą, której należy się pozbyć.

Trądzik towarzyszył mi niemal od dwunastego roku życia, dziś mam osiemnaście. W ciągu tych sześciu lat przeszłam wiele kuracji, z większym i mniejszym powodzeniem, wypróbowałam tonę kosmetycznych specyfików i nauczyłam się jak pielęgnować moją skórę. Walka z trądzikiem pochłonęła wiele czasu i wysiłków, stąd chciałabym, żeby nauka nie poszła w las. Na tym blogu chciałabym podzielić się z wami moimi doświadczeniami i spróbować obalić mity dotyczące tej choroby.

Zapraszam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz